Trött som en apa!

Klockan är 22.23 och dagen har varit väldigt lugn. Jag har varit i skolan som jag skrev om lite förut och nu på kvällen var farmor och farfar här o käkade o så kollade dom på så ska det låta. haha, jag höll mig lite på avstånd, det känns inte riktigt som att det är så jag vill att min fredagkväll ska sluta. Men den blev väldigt lugn iallafall, har suttit och pratat i telefon hela kvällen typ. Allt för att missa så ska det låta och talang 2008 :p

Men imorgon blir det en tidig morgon för att jag måste ta bussen in till södertälje vid 12.00 och gå på dansträning. Så det är dags att gå och lägga sig snart kanske, det känns ju lite fel men jag är så sjukt trött.

Jag känner att det har blivit väldigt mkt text den senaste tiden så därför tänkte jag ladda upp lite bilder sen.
Får se vad det blir, har inte riktigt bestämt det än.

Men ni få ha en fortsatt trevlig kväll !

Kramar /Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0