4 dar kvar!

Nu är det bara 4 dagar kvar tills jag, mor, far, kusinerna o deras föräldrar drar till egypten! Ni ska bara veta hur mycket jag längtar, det ska bli så gaalet skönt! I fredags var jag bara hemma och kollade på idol, det är verkligen inte så kul som jag trodde. Jag har ju sett det förut, men jag tycker att det har blivit ganska segt. Och att dom vissar resultatet typ 30 år senare gör ju så att man har hunnit somna, man är ju typ helt död på fredagkvällar. Men det tänker visst inte Tv4 på inte, nejnej, det är bara jag som är så smart. I Lördags gjorde jag inte så mycket på dan, pluggade lite. Sen på kvällen var jag och agnes hemma hos malin och kollade på två filmer, superduper mysigt var ordet! Vi sov kvar där, o åkte alltså hem på söndagmorgon. Jag träffade då min systeryster, vi gick o käka på underbara nancy´s (jag är typ stammis där :p) och sen gick vi o fika. Super härligt dag måste jag säga, tack för det! Nu måste jag verkligen plgga lite mediaproduktion, vi ska skriva ett j*vla reportage (det är superkul, men det är så mycket jobb och jag typ hjärnsläpp. Det är inte så himmla kul!) men det är väl bara o kämpa på. Skriver mer typ sen. Ha det bra! Kram Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0