dags att blogga igen kanske..?

jag vet , jag vet. Jag är sämst på att komma ihåg att blogga, det blir aldrig av bara. Men jag ska bli bättre, jag kan inte lova det men jag ska iallafall försöka. Idag är det lördag, klockan är 13.11 o jag har inte gjort ett skit än så länge men det ska det snart bli ändring på! jag ska typ börja skriva på mitt reportage NU, o sen ska jag gå ut och springa(bara för att det är så fin väder, då måste man ju ^^) o sen ikväll så bär det av hem till Malin. Där får vi se vad som händer :) Imorgon ska jag fika med min älskade syster o sen är det kanske dags att börja packa. Det bär ju av till Egypten om en vecka :D Längtar var ordet! Veckan som varit slutade ganska speciellt. Jag kan nog inte ta upp det här, men det har varit ganska mycket diskutioner och tankar. Allt ordnar sig min vän! Jag ska även tillägga att jag hatar ex av alla dess slag!! Dom är verkligen inte det lättaste att leva med! Niklas Rimsby, grattis i förskott! :D Ha det så bra! Kramar från Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0