det har hänt så mycket...

Hej!
Nu var det ett tag sen jag bloggade och det har hänt en hel del grejer.
Förra helgen var jag och brudarna ute och käka och firade josefin. Min mamma fyllde även år denna dag :)

Samma kväll fick jag även veta att jag ska bli gudmor, åh jag blev så glad att jag började gråta! Jag är så glad! :D

I lördags var det 18-årsfest, det var väldigt trevligt.

I måndags fick jag vetta ännu en underbar nyhet, min andra syster är också gravid!! :D:D
Jag blev så glad när jag fick veta det att jag hoppade runt i huset, haha.

Jag älskar er systrar, och jag kan inte förstå att ni ska bli mammor. Jag kommer ihåg tiden då ni bodde hemma. Vi bråkade mycket, men ibland var vi som bästa vänner. Vi pratar inte så mycket, jag önskar vi gjorde det mer. Ni kommer att bli världens bästa mammor, det vet jag. För ni är världens bästa systrar ! <3

Resten av veckan har rullat på som vanligt. Jag har varit i skolan , och jag trivs fortfarande väldigt bra.

I fredags så var några vänner från klassen här och firade Sandra som fyllde år i torsdags.
Vi åt tacos och sjöng sen singstar natten lång. Det var en väldigt trevlig kväll, det måste vi göra om!
<3

I igår (lördag) så åt Agnes och Kevin frukost här eftersom dom sov över från fredagen, sen åkte dom hem vid halv 3. Då gick jag ner till centrum och hjälpte till på nykvarnsloppet, och sen var vi och käka hos farmor och farfar. Det vart en lugn kväll, mycket mysig.

Idag (söndag eller hur man ska säga, jag ska sova snart) så ska jag nog ta en långpromenad, följa med mamma till mormor och kanske ta en fika på stan.

Jag vill även påpeka att igår (lördag) var det sex veckor kvar tills vi är i Egypten :) Härligt!

Nu ska jag nog sova, men jag lovar att uppdatera mer än vad jag har gjort.
Snart kommer även en ny design på min blogg, så håll utskick!

Sov gott!
puss från Elin


Kommentarer
Postat av: vispen

Det har verkligen hänt mycket för dig på sista tiden Elin. Vad roligt att du snart blir moster! Det kommer säkert att bli hur bra som helst med allting. Singstar är jätteroligt ju!

2008-09-14 @ 01:19:36
URL: http://Http://vispen91.blogg.se
Postat av: Spådam Annki

Hej!

Underbart när det händer bra saker i livet! vad önskar du dig mest av allt just nu?

Stor-Kram Annki

2008-09-14 @ 04:34:16
URL: http://kartomantik.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej spådam Annki.

Det jag önskar mig mest i livet just nu är äkta kärlek både inom familjen och vännerna. :p

2008-09-14 @ 14:09:45
Postat av: Rimsby

kärlek från mig har du alltid

2008-09-15 @ 21:55:44
URL: http://niklasrimsby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0