GOOODAG!

Just nu sitter jag och taggar inför datakunskapsprovet, jag är faktiskt ganska nervös för jag kan ju direkt säga att jag kan allt.. :s Vi har haft naturkunskapsprov idag också, och det kändes bra men då brukar det ju gå dåligt så vi får se vad det blir för betyg. Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, men vi får se. jag kanske går hem till Beatrice en stund :) Imorgon ska jag träffa lilla Theo och sen ska jag på bio med Sara och Johanna. Vi ska se Patrick 1,5, den ska tydligen vara jätte bra. TREEVLIGT! Om en halvtimme drar våran lektion igång o då är det dags för provet, så det kanske är dags att gå igenom allt nu. Men jag skriver mer när jag orkar och har lust! Ha det gött alla glada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0