sjuk idag

Idag var jag i skolan på första lektionen, sen gick jag hem. Kände att jag inte orkade, kände att jag inte var på humör. Väl hemma somnade jag i soffan, jag måste vara sjuk, skulle aldrig ha somnat annars.

Vi har massor av läxor, den största är hemtentan som ska vara klar på måndag, och jag har inte ens börjat.
Jag orkar inte, jag tycker inte om historia. Men jag ska ta tag i det där någon dag, en dag då jag har ork och lust.

I helgen händer det nog inte så mycket. På fredag tror jag att vi ska ut och fika, på kvällen känner jag nog för filmkväll.
På lördag ska jag till skärholmen, dit längtar jag. Jag är shoppingsugen! på kvällen ska jag nog hem till jossan, åker nog hem på "natten" sen. På söndag lär det väl bli sista-minuten-plugging, o då lär jag plugga för att jag måste inte för att jag vill. Eller det kanske inte är så ofta man vill plugga föresten...

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer.

Men skriver mer imorgon.

Pusshejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0